Image placeholder

Studije slučaja

Primjeri unaprjeđenja poslovanja i IT sistema primjenom cloud tehnologija.

Coffee is our business. Ask us anything about the coffee machines or coffee products if you have any questions.

Ciljevi

● Uspostavljanje performantnog produkcionog okruženja koje bi zamenilo zastarelu opremu, ubrzalo rad aplikacija i pružilo podršku poslovnim zahtevima.● Optimizovanje IT resursa.● Poboljšanje zaštite i sigurnosti poslovnih podataka.● Podrška kontinuiranom razvoju programa lojalnosti potrošača.● Digitalizacija poslovanja i implementacija EDI strategije pri radu sa dokumentima.

Pristup

● Fokus na unapređenju IT sistema kako bi bio brži, stalno dostupan i kako bi podaci bili bezbedni.● Analiziranje trenutnih i budućih potreba stručnih službi i kompanije u celini, uz davanje predloga optimalnog rešenja za serversku infrastrukturu.● Prebacivanje celokupnog postojećeg rešenja u privatni cloud u okviru Mainstream Enterprise Cloud-a.● Preuzimanje odgovornosti za funkcionisanje i dostupnost samog servisa u okviru dogovorenog SLA.

Rezultati

● Novo produkciono okruženje koje je višestruko smanjilo vreme odziva poslovnih aplikacija.● Bolje rešenje za manji TCO – Niži troškovi IT infrastrukture od prethodno korišćenog in-house rešenja.● Sve ključne informacije za poslovanje su sigurne u izolovanom cloud okruženju i osigurane od potencijalnih gubitaka.● Efikasna realizacija – od upoznavanja sistema, do njegovog puštanja u rad, prošlo je prošlo 3 meseca.

Illustration

GOMEX

Gomex, kao jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Srbiji, fokusiran je na izgradnju dugoročnih odnosa baziranih na sigurnosti i poverenju. Veliki broj transakcija na dnevnom nivou, uz obiman program lojalnosti potrošača čine Gomex-ov poslovni i IT sistem veoma dinamičnim. Kao deo procesa digitalizacije, menadžment Gomex-a prepoznao je cloud kao optimalan pristup za rešavanje rastućih IT zahteva usled konstantnog širenja poslovanja.

Gomex zahtjevi i početak saradnje

Gomex, kao jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Srbiji, fokusiran je na izgradnju dugoročnih odnosa baziranih na sigurnosti i poverenju. Veliki broj transakcija na dnevnom nivou, uz složen, sadržajan i obiman program lojalnosti potrošača čine Gomex-ov poslovni i IT sistem veoma dinamičnim.

Gomex se ističe kao kompanija koja veoma brzo usvaja i implementira inovacije. Tako je kao deo procesa digitalizacije, menadžment Gomex-a prepoznao cloud kao optimalan pristup za rešavanje rastućih IT zahteva usled konstantnog širenja poslovanja. Kako su zahtevi za performansama i pouzdanosti sistema veoma visoki, posebna pažnja je posvećena pronalasku adekvatnog partnera koji je u stanju da isporuči kvalitetnu uslugu. Iz te potrebe je počela naša komunikacija.

IT resursi kao faktor rasta

Gomex maloprodajna mreža, od svog nastanka 1995. godine do danas, beleži konstantan rast u obimu poslovanja, broju objekata i potrošača. Samo u toku 2017. godine kompanija je ostvarila rast prometa od skoro 20% dostignuvši rekordne prihode od oko 100 miliona EUR. Dinamika razvoja i budući planovi istakli su u prvi plan potrebu za stabilnom IT infrastrukturom i pronalaženjem održivog i prilagodljivog rešenja. Periodi dinamičnog rasta Gomex-a nisu bili ispraćeni adekvatnim rešenjem za IT infrastrukturu, što je vremenom uzrokovalo probleme u radu poslovnih aplikacija. Vreme odziva internih aplikacija je bilo u porastu, što je smanjivalo brzinu obavljanja zadataka i produktivnost u svakodnevnom radu. Uz želju da omogući svom IT timu da se fokusira na unapređenje ključnih poslovnih funkcija i procesa, menadžment Gomex-a se odlučio da svoje celokupno produkciono okruženje premesti u cloud.

Partnerstvo, ekspertiza i proaktivnost za pravo rješenje IT potreba

Nakon inicijalnog testiranja kompetenci i uspostavljanja poverenja, saradnja je tekla kroz partnerski pristup i odnos. Koncentrisana ekspertiza na polju IT infrastrukture omogućila nam je da zajedno sa Gomex timom analiziramo potrebe i pronađemo najbolje rešenje. Urađena je analiza stanja, trenutnih rešenja i obaveza po postojećim ugovorima i sagledana je budućnost poslovanja i planovi kako bi se odgovorilo ne samo na trenutne, već i buduće izazove.

Prelazak na QSS Enterprise Cloud se pokazalo kao najbolje dugoročno rešenje. 

Obezbeđeni private cloud resursi na Mainstream-ovoj platformi omogućili su potrebnu stabilnost, ali i skalabilnost IT infrastrukture. Ovakvo rešenje dovelo je do drastičnog unapređenja performansi i vremena odziva aplikacija, smanjenja downtime-a sistema i rasterećenja vremena IT tima koji je mogao da se posveti novim projektima.

Digitalizacija na pravom putu

Kompanija Gomex, kao jedan od lidera u inovacijama na domaćem tržištu maloprodaje, započela je proces digitalizacije svog poslovanja. Skalabilno i performantno rešenje za IT infrastrukturu omogućava neometani dalji digitalni razvoj na čvrstim i skalabinim osnovama. Program lojalnost potrošača i unapređenja na polju osnovnog biznisa, poput rada sa dokumentacijom kroz EDI strategiju, DMS , automatizacija procesa porudžbina od MPO ka distributivnim centrima, nova napredna rešenja u sektoru logistike i drugi važni procesi sada mogu da se oslone na Mainstream kao dugoročnog partnera.

Potpuna tehnološka podrška

Kao deo usluge na Enteprise Cloud platformi, Mainsteram vodi brigu o celokupnoj infrastrukturi, optimizaciji i podešavanjima. Gomex IT tim fokusiran je na strateške projekte koji unapređuju dalje poslovanje dok Mainstream brine da celokupna infrastruktura bude stalno dostupna, optimalna i sigurna. Mainstream je spreman da podrži Gomex u budućem razvoju i kao dugoročni partner omogući integraciju novih tehnologija u budućnosti.

Optimizacija poslovanja ne znači samo najbolje iskoristi postojeće resurse i unaprediti svoje snage, već blagovremeno prepoznati i svoje slabosti i pronaći najbolje partnere za taj deo posla . Ovaj drugi deo je možda teži , ali ukoliko ne mislimo da mi sve (najbolje) znamo , onda će efekti prepuštanja dela odgovornosti stručnim kompanijama- dovesti mnogo brže do napretka. GOMEX tim je to prepoznao. Izabrali smo Mainstream i sada smo u CLOUD-u.

Case study

Ukoliko želite da saznate kako je Gomex celokupno produkciono okruženje premjestio u cloud – preuzmite dokument.

Pogledajte i druge primjere

Illustration

AIK Banka

AIK Banka je modernizovala IT infrastrukturu i uspostavila pouzdano i performantno Disaster Recovery rešenje na Mainstream Enterprise cloudu.

Pogledajte studiju slučaja >

Illustration

Tehnomanija

Kreiran je novi, visokodostupan sistem koji je eliminisao single point of failure i omogućio besprekorno funkcionisanje e-commerce sistema i u periodima visoke potražnje.

Pogledajte studiju slučaja >

CLOUD OPTIMIZACIJA

Explore the advantages of cloud optimization

We’ll help you in your cloud optimization journey, reduce cloud spend and maximize performance for a changing market while delivering the experience your customers demand.

Cloud optimizacija 

With cloud optimization, you can improve cloud performance and reduce costs. This helps you enhance customer experiences, drive differentiation and decrease your time to market. Yet, the in-house expertise this requires can consume time and resources that would otherwise be spent on your core business.Our team of solutions-agnostic, cloud-specialized experts can help you engineer and architect the infrastructure you need to meet your business goals. We build in cloud optimization tooling, give you guidance on reducing cloud spend, and deliver the flexibility to pay only for the services you need.
Regardless of where you are in your cloud journey, Rackspace Technology will assess your current environment. We will provide best-practice recommendations on cloud optimization, design and implement your cloud solution, and provide continuous optimization so you can stay ahead of the curve.

Use cases

Our company is the ultimate place for everything related to coffee. We offer coffee machines for rent, as well as repairs, accessories, and supplies.

Heading photo

Enhance your customer experience.

Improve your application’s performance while generating more targeted user experiences and reducing operational costs. As demand fluctuates, continuous observation and refinement of cloud resources is needed to maintain optimum performance.

Heading photo

Migrirajte najbitnije aplikacije u odgovarajući cloud. 

Gain the agility, flexibility and innovation enablement of the cloud while accelerating ROI, so you can realize reduced costs quickly. But understanding where costs are being incurred requires ongoing monitoring and analysis.

Heading photo

Increase budget accuracy

Get a more accurate picture of your demand peaks and troughs to predict costs. Develop insights to gain superior cloud performance and cost management.

Ready to start the conversation?

Fill out the form to be connected to one of our experts.

Thank you!

We will contact you shortly.

Can't send form.

Please try again later.